Saturday, February 3, 2007

din nou in oraşul lalalelelor



experimentul piteşti partea a doua.

partea întâi s-a petrecut acum aproape un an şi s-a lăsat cu prietenii frumoase şi amintiri pentru toată viaţa. the tulimpics.

ieri mă urcam în autocar pentru partea a doua, cu prietenii deja formate din bucureşti, vamă... şi draga de doris asigurată de ionescu ne-a dus şi ne-a binedispus cu film care se termina cu ei doi împăcându-se. iar în piteşti dragul de andi ne-a dus şi ne-a binedispus cu bomboane până la hush.

hush e un club-restaurant de vizavi de teatru. sau aşa ceva. frumos acolo, plăcut, curat la baie :">. cam uscător la buzunare, altfel. intrarea - cu toate insistenţele lui codruţ, că suntem prieteni cu ăia, că am venit din bucureşti...- 15 ron. nota de plată umflată cu nişte beri şi sucuri. bacşiş gras, că noi suntem finuţi.

la concert, s-a cantat frumos (ca de obiceiu), s-a dansat mai pe furiş, că veniseră piteştenii la restaurant şi nu se vedea de noi. eu m-am potrivit în spatele-lateralul boxelor din dreapta scenei şi m-am bucurat de un concert printre costin şi cristi. dar bine fu şi aşa, chiar am fost de ajutor când voia costică scrumieră şi i-am adus eu, că, de, cânta, nu putea să plece. sau putea, dar a fost mai bine aşa. dan a uitat one time-ul, dar s-a revanşat cu foarte frumoase alte cântece ştiute bine. szaby a cântat frumos, ca de obicei, numa ca s-a dezlanţuit pe solo cu nişte acorduri de mulţi ani trăiască/lamulţiani cu sănătate/nuştiu,că eram beată. crissu a rupt vreo 3 beţe. sau 3 perechi. a dat şi lu dragoş la final un băţ rupt, la cerere. a făcut un solo cam lung şi nesărat, în rest nimic de reproşat. şi cine mai era? a, da...codruţ :)) zîmbăreţ, pupăcios, mi-a promis că ne dă un bax de postere să facem ce-om vrea cu ele. a, şi motanu cu poveşti din joace şi bancuri, şi alex haios şi somnoros, ca noi toţi în autocar la întoarcere.

după concert, am dormit într-un anume garden, în care fusesem şi astă-vară şi nu mi-a plăcut, şi ne-am mutat într-un alt loc nefericit, să ne mâncăm minţile, după ce le băusem în prealabil. SĂ NU MĂNÂNCI NICIODATĂ LA DOLPHINS!!! pfff... ce explozie de gusturi! care de care mai dubioase! tacâmurile miroseau a ciorba, puiul şanhai mirosea a ciorba...numai ciorba andrei mirosea a altceva. de arătat nu mai vorbesc. frumos a fost însă în compania selectă a traurmatizaţilor, bătaie cu mâncare şi fulare. şi şerveţele. la final piteştiul a sărbătorit plecarea bucureştenilor :)).

la întoarcere am dormit cu toţii, inclusiv motanul, alex şi szaby, care au venit cu noi din motive obscure mie acum. dar am vazut răsăritul în timp ce restul dormeau şi m-am simţit blazzată.

Am vazut chipul tau intr-un geam
Intunecat de vagon de cale ferata
Zorii m-au prins privindu-te
Oamenii dormeau chirciti mofturos
Peste tot imprejurul meu si
Mi-am cerut iertare pentru ei.

mă uitam la soare. de fapt, vorba lui dragoş, la dunga aia roşie de dinaintea soarelui.

a, şi...for the record. dragos s-a dat la mine! pârâţi-l lui penny. (nu că ce i-au făcut loghi şi florin n-ar fi fost destul de rău ;)))

p.s. uitasem! cea mai tare fază... pentru mine, că memorabile au mai fost, dar merg mai bine povestite pe viu. cand am ajuns, toata lumea a tăbărât pe dan şi eu am rămas la urmă...nu voiam să mă duc...da voiam să mă duc nuştiuunde şi trebuia să trec pe lângă el...şi mă duc eu tiptil...se uită la mine, mă opresc. "ai venit să ne vezi?" "mhm" "şi vrei să mă pupi?" :"> l-am pupat, na... şi la plecare n-a mai fost aşa ciudat, am pupat fără nicio treabă şi pe el, ca şi pe toată lumea. glad i got this over with. i knew the first time would be awkward :))

No comments: